Oldies But Goodies

69+ 4-mands - Hel sæson

Meddelelser

Redaktion: Kaj A. Jørgensen obg.turneringsleder@outlook.dk


30. september 2024

Vi siger til lykke til Storvorde holdet med mesterskabet.

Turneringsledelsen takker for en god sæson 2024. På gensyn næste år.


9. august 2024

Chang-spillerne har nu meldt sig som arrangører af det afsluttende stævne den 23. september.

Det betyder samtidigt, at stævnet den 9. september afholdes i Freja.


20. juni 2024

Til holdlederne i 69+ og 64+

Vi vil meget gerne have jer til at tage stilling til muligheden for indendørsfodbold i vinterhalvåret, se link her.

Mange venlige hilsner

OBG-ledelsen


4. april 2024

RKG har desværre trukket sig fra turneringen, hvorfor der straks er lavet en ny turneringsplan, se denne via menuen.

Det var aftalt, at sidste stævne med pokaloverrækkelse den 23. september skulle afholdes i Klarup, så vi antager, at vi skal have fundet en ny arrangør til denne dag. 


11. marts 2024

Referatet fra holdledermødet 6. marts for 69+ kan ses her: ReferatHm2024-69p

På baggrund heraf er ny turneringsplan udarbejdet, se menuen (tre vandrette streger) øverst i højre hjørne.

Vi arrangerer et ”dommer/kampleder” møde på Freja tirsdag, den 9. april kl. 19-21. Vi skal have jeres input til antal deltagere i dette møde senest den 3.april. Send gerne på mail eller sms til 40405091 eller 51342669.


6. marts 2024

Der er i år indtil videre tilmeldt 9 hold i turneringen, men vi forsøger at finde et hold mere, så vi undgår oversiddere i hver runde. 

Turneringen gennemføres som stævner, hvor alle hold mødes samme dag, og der spilles mandage kl. 14.00 til ca. kl. 16.00. Sidste turneringsdag spilles dog kl. 15.00. Den øjeblikelige situation er altså, at der ved hvert stævne skal indrettes fire baner og findes fire dommere (m. fløjte). (Hvis der bliver 10 hold, skal der afsættes en bane mere og findes en dommer mere.)

Følgende stævnedage er aftalt: 15. april hos Freja - 29. april hos KFUM - 13. maj hos Chang1 - 27. maj hos Storvorde - 10. juni hos LKB - 12. august hos AaB - 26. august hos B52 - 9. september hos Chang2 - 23. september hos RKG Fodbold.


Generelt gælder:

Arrangør af hvert stævne udpeger en stævneledelse, finder det nødvendige antal dommere, baner og overtræksveste samt udpege 1-2 personer til tidtagning (m. fløjte) og notering af resultater. 

Ved det sidste stævne afsluttes med spisning og pokal-overrækkelse m.v.

Hver holdleder samler 12 kr. ind fra hver af sine spillere, og afregner samlet til arrangørklubben. Det er til 1 øl pr. spiller, dommer og stævneleder lige efter kampene.